Kilka słów o nas
Viventum to agencja specjalizująca się w budowaniu relacji biznesowych, motywacji, wsparciu sprzedaży, promocji i budowaniu pozycji marki bądź przekazu poprzez narzędzia z zakresu event i incentive marketingu.
Pomagamy osiągnąć biznesowe cele naszych Klientów wspierając ich na wszystkich poziomach realizacji projektu, począwszy od strategii poprzez dobór formatu, realizację, po follow-up, ewaluację i sprawdzanie zwrotu z inwestycji.
Misją Viventum jest organizacja skutecznych, odpowiednich do założeń i potrzeb klienta programów, które w konsekwencji przyniosą mu długofalowe efekty. Kluczowe w pracy agencji jest znalezienie adekwatnych i innowacyjnych rozwiązań oraz optymalne wykorzystanie zaangażowanych w realizację projektu czasu i środków. Viventum łączy kompetencje z zakresu kreacji, znajomość logistyki na każdym poziomie organizacji różnorodnych wydarzeń z umiejętnością analitycznej oceny sytuacji Klienta.
Viventum stale rozwija swoje kompetencje, weryfikując partnerów i dostawców m.in. jako uczestnik międzynarodowych wydarzeń w Europie i na świecie m.in. w Chinach, Indiach, Tajlandii, Dubaju, Frankfurcie, Barcelonie, Malezji, Brazylii, International USA, Wietnamie.
Doskonalimy wiedzę o obiektach hotelowych dzięki licznym zaproszeniom na otwarcia obiektów na mapie najlepszych hoteli świata.
Wybieramy dla Państwa najlepsze linie lotnicze w oparciu o wiedzę jaką czerpiemy ze spotkań z ich przedstawicielami a także osobiste doświadczenia - podczas swoich podróży wybieramy i weryfikujemy te, które gwarantują najwyższą jakość i komfort podróżowania.
Oferujemy dedykowaną opiekę od momentu pierwszego kontaktu z Viventum do momentu podsumowania realizacji projektu wyprawy – nasi opiekunowie to zawsze właściciele lub pracownicy firmy, nie pracujemy z zewnętrznymi pilotami. Zależy nam przede wszystkim na Państwa komforcie i przebiegu podróży bez najdrobniejszych nawet zakłóceń!
Należymy do...
Viventum jest członkiem prestiżowej organizacji o zasięgu globalnym - SITE - zrzeszającej profesjonalnych organizatorów, ekspertów spotkań i wydarzeń korporacyjnych. Celem statutowym SITE jest tworzenie i podnoszenie standardów branży. Służą temu organizowane konkursy, spotkania, szkolenia i konferencje. Organizacja dysponuje również własnym Kodeksem Dobrych Praktyk.
Kolejnym stowarzyszeniem, którego jesteśmy członkiem jest SOIT - stowarzyszenie zrzeszające liderów na rynku incentive. Dzięki przynależności budujemy dobre imię i wizerunek branży, szerzymy wiedzę, podnosimy kompetencje, wyznaczamy i promujemy wysokie standardy realizowanych projektów incentive travel.
Incentive Travel
Incentive travel zgodnie z ujęciem opracowanym przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel definiujemy jako zbiór działań i narzędzi komunikacji marketingowej o charakterze motywacyjnym, którego element stanowi nagroda w postaci wyjątkowej podróży.
Dane Society of Incentive and Travel Executives (międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów w zakresie incentive travel) wskazują, że ponad 80 proc. uczestników incentive travel stanowią reprezentanci sił sprzedaży.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku podróże nagrodowe i motywacyjne stanowią obecnie część programów wsparcia sprzedaży, wzmacniających relacje a w konsekwencji także budujące lojalność.
Ten ostatni aspekt jest istotny nie tylko w relacjach B2B i B2E, ale też B2C.
Program wsparcia sprzedaży
Programy wsparcia sprzedaży, w których kluczową nagrodą jest podróż, stanowią zintegrowane działania komunikacyjne oraz motywacyjne zmierzające do budowania coraz większego zaangażowania uczestników projektu w osiąganie jak najlepszych wyników.
Scenariusz programu oraz kształt konkursu każdorazowo dostosowany jest do charakteru działalności klienta, grupy docelowej i zakładanych celów biznesowych. Z reguły opiera się na stworzeniu dedykowanej platformy komunikacji, konstruowaniu zindywidualizowanych motywujących rankingów oraz systemie nagród i komunikatów nawiązujących do nagrody głównej – podróży.
Korzyści
Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel z perspektywy firmy:
- motywowanie do bardziej skutecznego działania zmierzającego do osiągnięcia założonego celu
- zwiększenie sprzedaży
- zarządzanie relacjami
- budowanie lojalności
- wzmocnienie więzi z macierzystą firmą, krzewienie jej kultury, realizacja celów wizerunkowych
- uodpornienie na działania konkurencji
Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel z perspektywy uczestnika podróży:
- wartość trofeum
- efekt prestiżu, zapewnienie uczestnikom poczucia wyjątkowości
- wypoczynek, poznanie innych kultur
- integracja
Jak działamy?
Pracę nad projektami opartymi o incentive travel rozpoczynamy od szczegółowej analizy sytuacji klienta – jego założeń biznesowych i potrzeb oraz grupy potencjalnych uczestników programu i podróży. W oparciu o wyniki
analizy proponujemy adekwatne narzędzia i destynacje. Dzięki współpracy ze zweryfikowanymi partnerami na całym świecie jesteśmy w stanie zaproponować unikatowe atrakcje, najwyższe standardy usługi i bezpieczeństwa. Jednym z naszych USP jest właśnie ugruntowany model współpracy z partnerami na całym świecie, co gwarantuje niepowtarzalność i nietuzinkowość oferty.
Świat motywacji na wyciągnięcie ręki!
Przygotowując program wsparcia sprzedaży, opracowujemy jego koncepcję i kreację, a następnie realizujemy:
- etap komunikacji i motywacji
- etap nagrody – podróż
- etap podsumowania i ewaluacji,
- etap implementacji kolejnego konkursu, programu lub innych działań klienta
Realizując projekty oparte o incentive travel szukamy efektu synergii z innymi działaniami i projektami realizowanym przez klienta.